Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Elfogadom
Termékek Menü

Segítő beszélgetés kártya: - 33% kedvezménnyel

Ár:
7.500 Ft
4.990 Ft
Kedvezmény: 33%
Elérhetőség: Raktáron

KOMMUNIKÁCIÓT SEGÍTŐ KÁRTYÁK

Beszélgess úgy, hogy mindenki örömet találjon benne!

A segítő beszélgetés feladata nem más, mint kijavítani a hagyományos beszélgetésből fakadó szükségszerű félreértéseket, kudarcokat és konfliktusokat.

A legtöbb ember azt hiszi, hogy beszélgetni egyszerű, elég csak járatni a szánkat... Ez a kártya nem nekik készült.

Ez a kártya azoknak szól, akik összetettebben gondolkodnak a beszélgetésről. 

76 lap instrukciókkal és beszédfordulatokkal

Bővebb információ

Mire jó a Segítő beszélgetés kártya?

A beszélgetőpartner rugalmasabbá és segítőkészebbé válik. 

Másképpen látja önmagát és a helyzetet, amiben van.

Elengedi a fekete-fehér, szemet-szemér, vagy-vagy gondolkodást és kinyílik.  

Javul az önbizalma, a másokba és a külvilágba vetett hite megerősödik. 

Beláthatja, hogy nincs tökéletesen vesztes élethelyzet, mindig lehetséges valamit tenni önmagért.

Jobban el tudja magát és a világot fogadni olyannak, amilyen.

Képes energiát meríteni csupán a szavak erejéből. 

Lehetőséget kap a káros szokásai megértésére és megváltoztatására. 

Képessé válik a szeretet elfogadására és továbbadására.  

A segítő beszélgetés folyamata:

INDÍTÁS Minden beszélgetés rituálé, így minden beszélgetésnek van eleje, közepe és vége. A professzionális segítő beszélgetés általában nem a beszélgetés legelején indul. 

MEGÉRTÉS A megértés minden valódi összekapcsolódás alapja. Nem lehetséges valakivel közösen előre lépni és bizalmi kapcsolatot felépíteni, ha nem értjük meg a 
beszélgetőpartner álláspontját. 

ELFOGADÁS Miután megértettük a beszélgetőpartnerünket, sokszor ki kell mozdulnunk gondolkodásunk komfortzónájából és amennyire képesek vagyunk, át kell élnünk az ő történetét. Ha az álláspontját elutasítjuk, akarva akaratlanul kiesünk a történetből.  

VIZSGA Ha megértettük és elfogadtuk a másik álláspontját, akkor azt be is kell neki bizonyítani. Ez a kopogtatás a bizalom ajtaján. Ez a vizsgahelyzet!

MEGOLDÁS Ha jól vizsgáztunk a munkánk sokkal könnyebbé válik. Más dolgunk nincs, mint megfelelő nyelvi elemeket alkalmazva közös gondolkodásra ösztönözni a beszélgetőpartnert. 

JAVASLATTÉTEL Ehhez a szinthez akkor csatlakozunk, ha a beszélgetőpartner nem képes önmagában megoldani a problémát és segítségre szorul, vagy mély programokat szeretnénk beültetni. 

LEZÁRÁS A beszélgetést, akár az indítást, valamilyen formulával zárjuk, de míg a belépés nem valószínű, hogy emlékezetes része a beszélgetésnek, addig a kilépés az utolsó megmozdulás, amit érdemes jól kivitelezni, így a beszélgetés feldolgozása sokkal magasabb hatásfokon tud végbemenni. 

Ez a kártya azoknak készült akik számára a beszélgetés nem csupán a csevegésről szól, hanem eszközt látnak benne, hogy segítsenek a környezetünkön és javítsák a világot éppen annyira, amennyire egy-egy kommunikációs helyzetben lehetséges. 

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!